افزایش نظارت هوشمند بر بازار؛ لازمه طرح مردمی کردن یارانه ها
کد خبر: 4058344
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

افزایش نظارت هوشمند بر بازار؛ لازمه طرح مردمی کردن یارانه ها

امام‌جمعه موقت رشت افزایش نظارت هوشمند بر بازار را راهکار اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها و جلوگیری از اقدامات سودجویانه محتکران دانست و بیان کرد: باید گام های اساسی برای کاهش و سپس قطع وابستگی اقتصادی کشور به درآمدهای نفتی برداشته شود.

حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه موقت رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، امام‌جمعه موقت رشت امروز، 30 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را ثمره بصیرت و مجاهدت ملت غیور ایران در سایه امدادهای الهی دانست و اظهار کرد: با وحدت و وفاق و همدلی ملت ایران دوران دفاع مقدس را به سرآغازی برای شکست‌های دشمن و پیروزی های نظام اسلامی تبدیل کردیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: امروز مردم و مسئولان باید از دفاع مقدس و سوم خردادها عبرت بگیرند و سرلوحه خویش برای عبور از موانع قرار دهند.

امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه امروز ملت ایران با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان به‌ویژه فرهنگی و اقتصادی مواجه است، تصریح کرد: دشمن با کمک امپرانوری رسانه ای خود این‌گونه القا می کند که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، تسلیم و عقب نشینی در برابر غرب است، اما مردم هوشیار و دشمن شناس و ولایی ایران هرگز فریب دشمن را نمی خورند.

حجت الاسلام طیبی ایجاد آشوب و التهاب در کشور را پروژه از پیش شکست خورده دشمن به دنبال اطلاحات اقتصادی دولت دانست و گفت: از مردم می خواهیم به دولت در این حرکت بزرگ و جهادی اقتصادی کمک کنند تا شاهد تحولات مثبت در اقتصاد کشور باشیم. از دولتمردان و دستگاه های نظارتی نیز انتظار داریم در کنار مردم بمانند تا دشمن از خلاءها سوءاستفاده نکنند.

وی افزایش نظارت هوشمند بر بازار را راهکار اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها و جلوگیری از اقدامات سودجویانه محتکران دانست و بیان کرد: باید گام های اساسی برای کاهش و سپس قطع وابستگی اقتصادی کشور به درآمدهای نفتی برداشته شود تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه تنگناهای اقتصادی و معیشتی خانواده ها به ویژه جوانان را رنج می دهد، گفت: مسئله اقتصاد بر ازدواج و فرزندآوری اثرگذار است که نیازمند برنامه ریزی و سیاست گذاری سه قوه و مسئولان ارشد کشور برای حمایت از خانواده و جلوگیری از پیری جمعیت هستیم.

انتهای پیام
captcha